Thursday 30 June 2011

pemenang simple giveaway

Aku terpaksa umum sekarang sebab esok nak pos semua hadiah yang telah aku janjikan kat pemenang teka mana aku kat blog utama aku. Jadi, ak tak nak aku kena umum harini. Ini kes malas nak ke pejabat pos berpuloh kali semata nak pos hadiah. Pos sekali jalan sudah. Jimat minyak dan jimat masa. Huhu..

Ada enam orang je yang tolong like gambar aku kat FB. Tapi ok la tu dari tak ada langsung kan kan kan. Apa pun, terima kasih pada yang tolong like okeyh! Satu like korang sangat bermakna buat aku. Huhu.

Ada enam yang join! Ni senarai yang join
  1. nana
  2. azatiesayang
  3. tiefazatie
  4. kaseh suchi
  5. miss lovely
  6. cempaka kuning
Dan pemenangnya ialah

Azatiesayang sila bagi nama dan alamat rumah dibawah ni ye untuk urusan penghantaran hadiah.. Komen tidak akan dipublish untuk keselamatan :)

1 comments:

-Nureen- said... Reply To This Comment

tahniah k.atie... rezqi d akhir june kan