Monday 19 March 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat


Contest Aku Suka Makan Coklat.
Korang suka makan coklat? Nak coklat free? Jom join kontes aku suka makan coklat ni. Mana tau ada rezeki korang kat kontes ni, dapat la merasa coklat free ye tak? :)

Kontes aku suka makan coklat ni macam menarik je.
Yeah! Menarik bagi aku yang suka makan coklat kot. hehe..

Coklat ni sesuatu yang sedap dan nikmat.
Bila makan coklat aku boleh lupa semua benda. Bila tengah stress dengan kerja pun aku akan makan coklat. Aku memang gilakan coklat sejak sekolah lagi. Bila belajar, coklat memang perlu untuk aku hilangkan rasa mengantuk. Lagi-lagi bila ada kelas tambahan dan balik lewat dari sekolah, maka coklat la peneman buat hlang ngantok. :)

Sekarang tak sekolah pun aku masih makan coklat.
Aku tak peduli orang kata makan coklat tu boleh gemuk, asalkan bila makan coklat aku hilang rasa mengantok dan stress akibat kerja yang menimbun. hehe.. Boleh kata yang aku ni suka makan coklat, sebab kat rumah aku simpan stok coklat. haha..

Ni coklat untuk seminggu.eheee :p

Okey! Banyak pulak cerita sampai panjang entri. hehe.
Sesiapa nak join, klik banner atas tu untuk join! Jom Jom!

tag: mieng. flo, adacy

0 comments: