Friday 13 January 2012

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com




Wohoooo!
Bro Eyriqazz buat giveaway lagik.
Rasanya banyak kali dah bro Eyriqazz ni buat giveaway cuma aku je kadang-kadang terlepas nak join. Huhu.. Untuk kali ni rasanya nak join giveaway bro Eyriqazz ni lagi walaupun tau tiap kali join masih tetap tak ada rezeki kat giveaway bro Eyriqazz ni. Eheksss.

Meyh join ramai2 giveaway bro Eyriqazz ni. Hadiahnya? Sudah tentu la wang kertas malaysia siri baharu. Sapa nak, jom kita join giveaway ni. Mana tau kot tuah korang. :)

Memandangkan ni blog giveaway dan kontes maka entri terbaik dari blog ni aku rasa tak ada pun.. Semua pasal giveway je tapi satu entri giveway yang dirasakan terbaik ialah dari entri giveaway Cik Puan Bunga. Entri ni lebih kepada review. Jarang kot nak review blog orang. Maka ni la permulaan aku review blog CPB tu dan aku rasakan ni yang paling terbaik kot. uhuksss.. Mega Giveaway CPB: Mehlah kritik kalau berani

tag: Cute Mum, Alvas, Afafku sayang, zaikulim, joel leslie

nak join? klik sini 

0 comments: