Saturday 6 August 2011

Saya Nak Baju Kelawar AMNI Collections


Saya Nak Baju Kelawar AMNI Collections!

Peraduan ni ditaja oleh :
AMNI Collections

dengan kerjasama dari :
IBRAHzine.com

peraduan berlangsung :
07/07/2011 hingga 07/08/2011


ni menjadi pilihan hati


Fuyoooo! Saya menyertai peraduan saya nak baju kelawar AMNI Collections ni disebabkan sepanjang hidup saya 20 tahun saya tak pernah memiliki atau punya satu pun baju kelawar Jadi dengan adanya peraduan saya nak baju kelawar AMNI Collections ni, diharap saya dapat la memiliki satu baju kelawar dalam hidup saya sekiraya rezeki saya ada di peraduan ni.. (“,)


Korang boleh la ke AMNI Collections.. Macam2 corak baju kelawar ada kat sana.. Ada baju kelawar lengan panjang. ada lengan pendek.. Ada macam-macam warna jugak! Semuanya cantik-cantik. Jom pilih!

0 comments: