Friday 15 July 2011

GIVEAWAY FRIDGE MAGNET


Giveaway datang lagi! Macam biasa. FM menjadi kegilaan aku! Jadi dalam banyak giveaway! Aku dahulukan giveaway fridge magnet ni dulu. Ngeh! Hantu fm betul! Untuk join giveaway ni! Harus la korang buat entri macam aku ni dan dan dan dan entri yang paling menarik lagi mengoda tuan empunya giveaway ni  akan dapat fm yang paling menarik tertarik fm memang da bom. :)

Wahai tuan empunya giveaway yang baik hati..
Dengarla rayuan hati peserta giveawaymu yang chomel lagik menawan ni. Auwww..
Bagi la kami semua menang fm tu sorang satu tapi saya sepuloh ketol. boley? wakaka :p

Ok! Mengarut betul entri ni. Maaf ye tuan empunya giveaway. Gurau-gurau saja, tapi kalau nak bagi saya sepuloh ketuk secara free pon saya terima dengan rela hati.wakakaa :p

Jom weh join! Kot korng menang nanti bole kasi aku FM tu. Ngeee

Tamat malam ni! 

0 comments: