Friday, 6 May 2011

vespa degil friends

Ala, senang je pun nak jadi kawan vespa degil ni.. Korang pergi blog dia, terus boleh kawan dengan dia.. Tak gitu vespa degil yang tak degil..hehehe..

Saya nak kawan dengan vespa degil ni sebab nak model raplika vespa yang di tawarkan tu! Ah! Serius nak! Waaaaa! Encik Vespa degil yang cool, sila la kasi vespa degil tu kepada daku.. kehkehkeh.. Apa pun, tahniah kat vespa degil sebab baru berapa bulan blogging dah ada follower yang ramai.. Teruskan berblogging ye encik vespa :)

tag: mieng

1 comments:

azizul said... Reply To This Comment

thanks sebab sudi join,,
tapi saya mencari blog utema awak untuk listkan bloglist saya..
maner yer..