Thursday, 28 April 2011

Contest Gambar Desktop Lappy

Contest Gambar Desktop Lappy!
Hoyeah! Hoyeah! Kontes lain dari yang lain jadi aku join la ye walaupun aku tau gambar desktop kat lappy aku tak comel macam tuan empunya kontes ni.. Tapi aku tetap jugak nak join sebab aku pun nak tayang desktop lappy aku yang tak comel kat korang.. =.="

Ini gambar yang aku pertaruhkan walaupun tau tak menang! Ok! Nak nangis kejap sesaat sebelum tayang gambar desktop lappy aku.. Hahaha! Ok! Sudah habis sesaat! Jadi ini gambar yang aku pertaruhkan!

Alamak! Terkejut? Hahaha! Ok! Tipu.. Ini bukan gambar desktop lappy aku.. Ni gambar berok mana sesat entah.. Hehehe.. Ini bawah ni baru gambar desktop lappy aku..

Opsss.. Tak comel betul gambar desktop lappy aku..Macho ada la..kehkehkeh.. Ok! Ini dia.. Gambar ni aku pakai sebab menampakkan lappy aku macho semacho machonya..kehkehkeh :p

Tag: Cik Bib, Nina

Tarikh tamat: 14 Mei 2011

1 comments:

..gugu.. said... Reply To This Comment

errr mmg macho..
ayu pon ade gak ;p

hehe tq join ye..